niedziela, 11 sierpnia 2013

Rozdział 1

Rozdział 1
-Halo?-
-...Maggie?-usłyszałam cichy znajomy głos.
-Tak a kto mówi?
-Pattie- hymm nic mi to imię nie mówi.
-Przepraszam to pomyłka nie znam żadnej Pattie-
Odpowiedziałam grzecznie i chciałam się rozłączyć, ale cichy głos mi przerwał.

-Pattie Melanie
-Ahh ta Pattie... co tam u ciebie słychać? Dlaczego dzwonisz?
-Musisz przyjechać twoja matka ma nowotwór
.- Co?! Krzyknęłam w myślach. Ja tam nie wróce. Ale mamy nie zostawie samej. Ehhh.

-Okey przyjadę jak najszybciej, ale co ze szkołą?
-Będziesz chodziła do naszego miejscowego liceum.
-Dobrze tylko mam proźbę. Bo ja zmieniłam imię na Hope i nie chcę żeby ludzie się dowiedzieli jak się wcześniej nazywałam.
-Dobrze, tylko dla...
-I jeszcze nie chcę 
 żeby ktokolwiek dowiedział się że przyjeżdżam.-Przerwałam jej

-Ohh... No dobrze kochana to ja już kończę bo za chwilę Justin wróci ze szkoły.
-Więc do zobaczenia Pattie.
-Do widzenia Maggie... y to znaczy Hope.

Rozłączyłyśmy się a j a spojrzałam ze smutkiem w oczach na przyjaciółkę.
-Co się stało Hope?- Zapytała zmieszana Caitlin.
-Ja... Moja mama ma raka i muszę wyjechać.
----------------------------------------------------------------------------

Witamy! Z góry przepraszamy że musieliście czekać trochę dłużej, ale nasz wyjazd nad jezioro troszeczkę się przedłużył. Co do rozdziału. Wiemy strasznie krótki, ale uwierzcie następny rozdział będzie o wiele wiele dłuższy. Szczerze same się zdziwiłyśmy jego długością. Na razie jesteśmy w trakcie pisania trzeciego rozdziału który zapowiada się wcale nie krótszy od drugiego. Dziękujemy wam za wszystkie komentarze. WOW. Serio 5 komentarzy na Prolog? WOW. Jeszcze raz dziękujemy naprawdę nas zmotywowały. 


7 komentarzy:

  1. WIĘCEJ AKCJI I BĘDZIE GIT!
    NIECH URSUS ICH PRZEJEDZIE.

    OdpowiedzUsuń
  2. YEPIAMBATMAN : MAM CI NAPISAĆ COŚ ALE MI SIĘ NIE CHCE

    OdpowiedzUsuń
  3. jbfuewjbfu7ibg *.* kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie :)
    Zapraszam:
    http://its-my-life-just-mine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieźle się zapowiada .. :) Czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW czekam na więcej //@veronikamiriam

    OdpowiedzUsuń